Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Friday, July 29, 2011

Pukul berapa skrg ?


pegi la jauh2 weh :(


Pkul 3.27am , 29JULAI2011 . Huu , aku tersedar dari tidurku yang sekejap * ceh * , actly da janji kot ngn sum1 maw on9 , but then , ttbe sedar kul 2.30 . Haish , sorry la eh , pd sesape yg berkenaan . Bkn sgje pun , igt tadi nk tdo skejap je , trlajak lah pulak , ghee :D Hm , btw , 4 actly , tis post is specially lah , untuk seseorang yang bergelar kawan* girl of course* to me :)


Ok la , strght forward je lah . Hm , bukan nak ckap apa lah kan , mmg tak dinafikan kau memang 'cantik' kan ? tats wht ppl can deny it la , cz its a fact , even aku pun mcm taleh nk deny . Nvm la kan , kejadian Allah . Dia agak beruntung kot , knw why ? Cz , yela , da la cantik , pandai , and dlm relationship , jgn ckap ah . senang2 die je nk clash and cari baru -,-" mmg senang gila and sejak dia br8 ngn ex dia yang palingg lama , 'player' dia makin jadi2 kot. Knon tanak cple la kan till spmda , tapi ? hahah , apa2 la , kau ape ade hal , pandai kot :| *muka tak puas ati, haha* Brckp psal senang gila cari baru kan ? hm , mmg betul pun tuu , tapi yang tak bestnya , kau ni pun agak2 lah nak cari pun , kawan sendiri pun kau nak kah ? Fine la , dulu tup2 , kantoi ngn aku sndri , kau contact dgn **zi* kan ? Mmg tak pcye kot aku , tak sangka gila bpak . Kau ckp , korang contact semata-mata ckp pasal ex kau ? FOR WHAT doh ? Pelik pelik . k la , time tuu aku mrh gegila gak lah , but SEMUA orang , SIDE dia ? Uhuu , sabar lagi , aku tak kes ah , suka hati korang lah , sbb pada pandangan korang dia TAK SALAH , kan ?


Selang beberapa lama selepas kejadian yang menimpa aku tu , tiba2 , tup2 dgr cte dia klua dgn BF kawan sndri , and kawan tuu kawan aku lah jugak . Peh , sumpah aku trkejut , and the most important thng , AKU NAK ORANG2 yg SIDE kau dulu tahu yang kau mmg mcm tuu a.k.a the one tat shud be BLAME on . Bru skrg smua nak buka mata kan ? Hm , klua siap naik moto bagai tanpa pgtahuan GF laki tu ? Apa barang doh , kawan sndri punya boyfiee kot . Kau pun tahu yang kawan kau tuu syg gila kat bf dia . Sanggup ek kau wt cmtu ? Pdhal , kau dah ad bf kot time tuu ? Mmg tamak lah kau , huhu . Tapi tak pelik pun , cz dulu aku pun kena mcm nii -,-" Yang pelik nya , maybe sbb semua tanak hal jadi panjang , so benda ni settle cm tuu je , ape lagi , of cz la pompuan tuu LEGA and tak amek kisah lagi pun apa org rasa kan ? Nvm , nvm .


Skg ni tgok2 , semua kwn2 aku yang rapat ngn aku , dah jadi bestie kau ehk kat fb ? TERBAIK lah ;) Good2 . But then , the hottest story is tat , tup2 aku dpat tahu dia minat kat kawan aku pulak dah . And kwn aku tu pulak , is about to relation wit me , huh , mmg gila kan kau ? Haha , semua kau nak . Huhu , aku tak larang , hak kau kot . Seb bek la , blum ada pape kot , so , tak kes lah klau kau nak sekali pun . Hm , dpends kat org tuu jugak lah kan . SO , whtever it is , aku just nak ckp , tolonglah , klau bleh kau nak boyfie or sesape pun , tayah lah kawan sendiripunya weyh :| Haish , yang kena pulak aku ? Peh -,-" sabar je laa .WHATEVER it is ,I WON'T LET C.H.R TO YOU ! Fullstop .



p/s: Sorry pada sesiapa yang terasa , tade niat nak kcik'n aty , tapi ni la apa yang nak luahkan and ttbe terfikir plak memalam ni , huuhu , HABIS KAT SINI saja .