Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Friday, March 18, 2011

KENAPA TAK BERANI ?

So yeahh , persoalan ini sangat aku TERTANYA-TANYA
why dont you fce to fce with me babe?
aku tahu lah aku ni annoyingg der , huhuukk :(
aku bukan binatang buas yang akan makan kau
aku bukan hantu yang akan cekik kau
aku bukan DINOSOUR untuk kau takut
aku tak makan orang , tetapi aku manusia biasa :)
aku pun tak terlepas dari dugaan Dia , aku pun byk buat salah
tak terkira agaknya , aku ni takde lah baik mana
kan aku cakap , aku tade lah kejam mana sampai taknak maafkan orang
kau berani buat , berani FACE lah .
penatt aku tunggu taw , kau tak pernah pikir perasaan aku kan .
Ishh3 , sedih betul lah aku cmnie . Kate sahabat kan ?
kenapa susah nak FACE aku ? haieee .
Susahh lah mcm nie kan , hmmm .
TERPULANG lahh -,-

~salam~