Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Wednesday, March 2, 2011

AKU KAN KURANG AJAR EN ? wekk !

Tepat jam 12.00 am , bertarikhkan 2 MAC 2011 bersamaan 5 Rabiulawal 1432H , REMINDER di handphone ku pun berteriak-teriak kegembiraan ! Wahhh . Tarikh nih lah ! Semakin lama , semakin dia berteriak2 kepada ku , sekadar memperingati . Tetapi , malang sungguh , aku hanya mengendahkannya tanpa rasa bersalah . Sedang aku mengulang kaji pelajaran , dan jam menunjukkan pukul 2.00 am , dia berteriak-teriak sekali lagi . Urghh ! MENGACAU betul ! Rupa-rupanya , aku lupa nak matikan REMINDER itu :| -,- Sengal betul . Dan ! Sekali lagi aku membiarkannya begitu saja . Kejamnya saya ?

HAHAHAHA , Soo whattt ? Aku kejam kee , kurang ajar kee , jahat kee , gila kee , APA KAU NAK BUAT ? Hehehe , aku tahu , segila-gila aku , seClum-Clum aku nih , kau sayang aku kan ? HAHAHA *perasan sekejap* Tapi tape pun kalau kau tak syg aku cz AKU SAYANG KAU LAH KAWAN ! mana boleh aku lupa BIRTHDAY kau ! Huhuhuhu , aku saja TAKNAK WISH ! Soo what ? Kau nak buat apa haa ? Haha , elehh , dulu pun , time form4 , ADA KAU WISH AKU ? Kejam kan kau ? Dah lah duduk sebelah aku jeh ! Owg lain wish aku , kau buat derk jeh . pehh -,- SEDIHH wok ! :'( And birthday aku pun jatuh pada hari EXAM kan time tu ? huk3 .

Apa-apa pun , HAPPY BIRTHDAY BABY SOYA

* nie lah my BABY SOYA , haha . SURAYA BENTALIB .*


sayangggsss ! Mmuahhx22 lah ! heheheh , HOPE all your wish COME TRUE , insya'allah . MOGA PANJANG UMUR and MURAH REZEKI :) PRAY FOR OUR SUCCESS BABE ! 9A+ eah :D BAIKKKK !