Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Sunday, December 12, 2010

Thank You Gedix !


Thank you "CAT" ! As usual la , bila haty tgh mrh n geram , kucing lah yang selalu akan mengCHILLkn diri nie :) seriously dok ! hahaha , yeaa , and my "CAT" nie pun dh tahuu sgt dh . Al maklum lah , dia pun "CAT" jugaa :p Hee , bru sat tadi , dpat pic "CAT" !! Awwww , sgt cumey ! Geram gila ohh bila tgok pic tuh , rasa nak peluk-2 je "CAT" tuh , bulu dia pun cumeyl ! Ishh , geramm nyaa ! Seb bek lah "CAT" tuh jaohh , kalau tak dah peluk ciumm segala dah ! HAHAHA :D Nahh , kat sini disertakan sekali pic-2 "CAT" , meowwww ! Meowww ! :D


* Aduiyy , geramm :( *


notes: I love you "CAT" ! :) credit to * HZ :p THANK YOU !