Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Monday, September 6, 2010

Okayy okayy -______- saya sedang kerinduan dengan dia . Huhh =,= plus crdt fonx pulak low gila ? Ishh , mmg pffttt lah kan ? Huihh , cdeyh tol lah , mcm2 hal . But yeah , sangatt happy coz sudah BAIK ! :)

Hurm..to..


haziq : "Padan muka kamu kan sayang ? siapa suruh mrajuk+buat i sdeyh smlm ? Kan dah kena cakar dgn miko (kucing) huuuuu "

cida: " Sorry dear , tadii tinggalkan kau sorang2 . Bukan sengaja , tapi tak sengaja . Sedang on call tadi , rinduu sgt lah kat dia:("

aween and fitt : " Yeahh , fine . Aku rinduu kau orang lah . ishh , shopping dua orang sja ? jealous tahu ?"

Yang pentingg sekarang , i rinduu u kay syg , rinduu sgt kat u syg :(
Rasa mcm nak jumpaa je u skrg tahu ?
Malam nnty u nak jauhh dah dari i ,
Nak pegi kl dah kan ? Mesti i lagii rindu u tahu ? huhh =,=
balik melaka cepatt taw nanti , cz i akan rindu u gila punya nanti !
:)

**I miss u like Hella**
haziq zulkifli :)