Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Thursday, September 9, 2010

Semalam bersama RuBy !


Budak INI happy semalam ! kami hang out together , setelah sekian lama
tidakk berjumpa, Rinduu oww ! Awwwww :) At last , dpt juga
hang out bersama , wlupun mlm :D * Thnks Beah*



Semalaman bersama kaw wok ! happy nyaa , lama tak jumpa kan weyy ? Walaupun umah depan2 jewk :( hehehe , nie sume strting drpd aku suruh kau teman beli baju lah kan ? Kau pun on saja , tade bnde nak wt kat umah en . And plus aku pulak lma tak jumpa kaw weyy . Huhuhukk , kaw lah , busyy memanjang kan ? Ngn laki kaw laen cte lah kan ? HAaahah ! At first , bpk aku mcm tak bagi , dh lama2 , diPUJUK oleh ankanda dia nieh , at last past jugak !
haha , dapatlah saya menSPENT ti
me with macik gedik nieh ! awwwwww :) Happy gak , jumpa2 jee , dh macam2 aku cerita . haha , al-maklum ler , dh lAMAAAAAAA tak kejumpaan kann ? hee ~ Asik bercerita jee sepanjang perjalanan nak pi tmn cempaka , adesss , Bea pun layankn aje aku nieh en ? haha :) Thnks bhai ! :)






Time nak balikk nie , sempat lagii dowk photoshoot sat ! awwwww :) hAhah ! kcian mak bea kene tunggu ktorang kat kreta , dia punn dah phm sgtt ngn ktowang . adess . yelaa , bukan slaluu nak berPHOTOshoot2 ngn kaw kan ruby ? hahah , ape lagii , kat tengah2 jalan punn ktowang snAp pic doe ! haha , lantak lahh orang2 tuh nak ckp ape , hahaha , alaa , mcm tak kenal aku ? Asalkn boleyy jee kan ? hheheh so , klau korang nak segan2 jln ngn aku , baekk tapyah . huuu ~ hurmm , bea pulak EXCITED trlbih nak snAp pic kaww , haha . trbawak2 smpai kat kedai mkn , haha ! dgn aku2 punn sme jee , well ? ini kami ? nak wt cmne kan ? nk pndang paiSEYH , suka aty lahhh , asalkn korang bhgia :p











Nie betul2 kat kete dahh , sempatt lah wokk ! hahah , lighthing cantekk kowtt , huhhuhuu ~ Tak melepaskan peluang deyhh , haruslah tak kan ? hahahah , agak keCHINESEan lah pic nie , pada aku ar :p Minah sebelah aku nieh punn ikutkn aje aku . Time nie dh dekat tepi jalan dah , BUKAN tengah jalan agy kayh . hehehehe ~ hurmm , bestt mlm nieh , asik berJALAN @ berSNAPping , ape lagii ? Haa , minah gila sorang nieh , nak ajak pi kaROk malam2 buta tuh ? Ade ke patut ? * actly , aku ON jee* hahah , that time dah pkul 11.30 kowtt . huhuuhu ~ lme jugakk ktorg kuar . smpai2 rumah jee , bea text aku ."miko, jom g mkn?" heee ~ Aku punn , kebosanan time uh , tataw nak wtpe , so aku on sjee lah . Tp diz time ngn mak dia skaly :) So , bila aku minx izin mama , mama oke je sbb cik faridah adee :) Thnks mama ! hurmm , dah kuar gi mkn segala bagai Balik umah dkat kul 3.30 hawokk ! huhuhuhu ~ lmbt gila , kiraya apa aku mkn tadi tuh semua sebagai SAHUR lah :)






notes : OVERALL , thnk you so MUCH rabiatul ! heheh , thnks sbb bwk aku jln2 . teman belikn aku baju segala bagai lah kan ? huuu ~ Thnks yee gedikk ! Ada time kuar agy taww :p KALAU kau tak busyy lahh ehh , kau kan minah BUSYYY ! Hahahah :))