Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Monday, September 6, 2010

Rinduu Kau Orangg

Friends & Friendship


Yeahh , kerinduuan sama kau orangg semua tahu ? Aduduhh =,= nak kluar esok , tapii apa kan daya ku , hmm .
Rindu kat kau orang yang bernama Azrina md yatim , Azween azlan , Nabilah mustapa , Shaidah atiqah , Fitrah bakar , and SEMUA lah ! sorry if ada yang tak diSebut . Kurang peringatan lah .-__________-

Rinduu korangg bhai . Hari tuh ajak keluar hari Sabtu , ramai yang tak jadik . Tak hangin pulak aku kan ? Hurm , sdeyh ow ! Haishh . tapii takpe lah , mungkin xde rzeki kowt nak jumpa ari tuh . Dan sekarang pula , aku yg xde rzeki nak jumpa kau orang kan ? =,= Hopefully lah , after raya , dapat hang out dgn kau orangg lagi . Plizz ? Tak kisah lah bila pun , tapi before korang balik ASRAMA masing2 . Al-maklum lah , sekarang , semua nya nak tinggal kat asrama kan ? Semua pndai2 kan ? SBP semuanya kan ? ZZzzzzzz =,=

Pape punn , aku nak kau orangg tahu yang AKU RINDUU korang sgt ouhh !
Lamaaaa gilaaaaa , tak hang out sme weyyy !
-_______________-
**selalu mcm nie , bila diorang boley , aku plak mcm2 hal**
Kesedihan kowtt weyy , huihhh =,=