Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Friday, September 3, 2010


video
**INSTRUMENTAL-Gumbira bila Larut malam-

video
**SPECIAL SEGMENT- Cari Jodoh by KIKI



Now dah masuk bpe bulan dah Gala abes , ttbe tonite , terINGAT kat mmber2 gala , budak2 gala semua arh , cikgu2 sume . Aw wwwwwwww :( Rinduu taw . Miss nak men instrument sme2 , men lagu sme2 ngn dorang sume , huhu . Dalam satu wind okestra , hmm , dgr cte bulan 10 nie ade lagi ? tataw betul ke tak , justt dgr2 jewk , Hm , bila tgok balik CD gala tuh , lagii lah rinduu kan :| Wlupun agak kepenatan dalam stiap latihan ktorang , but we're jz have fun there ! Huhuhu , dgn dancers and singers ! n of coz da MUSICIAN ! huhuu ~rindu nak maen GUITAR BASS , awwwwwwww . bestt ! Kalau lah , reti main guitar tuh , dh lme dah mcm2 lagu Akan ku mainkan :( Tapii setakat blajar sehari ? HOw can catchup ,huhuhukk ! tapii bestt , cikgu yg ajar uh pun certain SPORTING2 sajee :) rinduuu nyee :| Tapi , trUBAT cket after watch all da vid ! awww , video GALA MUZIKA JPM 2010 !!