Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Tuesday, September 14, 2010

It's me ! Awwwwwwww :))

O
ur Moments


Yesterday was a very nice and justt a happy day for me , yeah , spent time at bout' 6 hours wit "dea" . Awwwwww :) I thnk i ws da happier gurl 4 da whole day and night :p hahah ! At night , tht "gedik" , "gila" , and "Cntekk" sista of mine , tht kq ngah , Dahliah Abdullah , mkes me laugh all da nite . HAHAHA , sengal betul :D okayy2 , the main thng is bout' my day moments :p HAHA :) yeah , happy with "dea" . Hving our sweett moments together (4 half da day) , wekkk :p hee ~ Hmm , as shown in da picxa , im wearing da blouse dt he bought 4 me , awwwwww , but not da sweater , just the other one :| Hee ~ I loves to wear it cz it looks really nice :) thnks hun ! huu ~ while da sweater , it jz an act , haha , i just try it in da fttng room , n snap a pic :p Nicee meyhh :| Really admire it ! Awwwww , wait for me okayy miss SWEATER ! Im gonna gett youuu :) And ! My SUPERgirl -Tee !! Hehehe ~


Hmm , okayy2 , kita cerita bout' jalan2 pula :) At 1st we met at big apple , then trus mnuju ke arah sUPERgirl outlet ^-^ , heheh . Justt survey dulu , ntxtime bru nak beli . Jealous aween dah dpt bju supergirl dia ! Huuuu ~ Hm , then we straight away naik liff pegi beli ticket movie. nak tgok step up 3 , but ttbe ak rse tanak . So we jz wtch Growns Up :) Bestt juga movie tuh ! Huuu ~ Then , aftr movie we ol's pegi mam ! Hehehe ! I xlpar sgt lah kan , but my "mat salih " celup is hungry :pp So ,, i jz suggest Old Town . Dia on sajaa , so we all jz hve our lunch thre . Yeah , sesampai disana , biasalah , 'MAT SALIH' celup , hehehekk , dia nak dduk dlm jeee ,tanak dduk luar , tanak panas2 :D Heee ~ then , lepas lunch , we all jln2 , dia nk pi padini , tapi ak tamoe lah cz time kuar ari tuh pun dah pi padini . Soo , kami pi Brands Outlet sajaa :) Oww , i loikee baju dkt sana :) Cz simple but nicee , hmm , tht time we all jz beli bju 3 . Dia 3 , and me 3 jgk . And he paid 4 me , awwwwwwwwww , thnks syg :)) atfr tht , dia dpt call suruh balik sudahh . Soo , kami punn pulang lah . But before dat we all singgah Thai Kuang bel brg cket . Dia nk beli bku but maybe masa tak sempat so dia beli cket je brg smlm . And ak pun ada beli jgk :) we all br'pisah at Starbucks Mp , while dia jumpaa Reza , adik dia , Huuuu ~ Thats all 4 da day :))


I loves diz ! hee ~ ini pic "dea" time
dlm kete otw balik sudaa :p Wahh , termenung jauhh ehh ? Pk'n apee je tuhh :pp * b'coming exam -positif thinking- * hahahaha ~ Yeahh , gud luckk for ur b'coming testt haziq :p Alaa , org tuh kn pndai , so no worries lah kan ? Is it ? Huuu ~ Wtv it is , jz wnna say thnks 4 da day :) i'm so happy2 spent da tym wit u lah pacekk ! hahaha :D Kerinduuan pun telah terUBAT , awwwwwwwwwwww :) So , aftr diz tak rinduu sgt dahh :p * still rinduu kayh *


notes : yeaa , saya happy dgn kamu , and hope u too . and i heart you too much :p * me micko *

Ended diz postt with my picxa ! amirahabdullah_micko chan :))