Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Friday, April 23, 2010

afteR 4 yEaRs..

ini saya ! miko.. hehe

.. suka pic nie ..

uihh . pernahkah anda admire org selama 4 tahun?? hm,pelik2, .. tpy kepelikan itulah yg brlaku kat aku skrg . huhu . wahh . since stndard 6 taww . iskk . mmg gler laa . mcm2 kisah yg trjadi tym tuh . hurmm , after upsr. lnsog tak dgr brita , kkdg jee dgr . cz dia pown rsenye skolah asrama dah . hurmm , tpy ble minggu dia balik msty nmpak dia kat taman ! umah dekat deyhh . tpy xdkat sgt , lam bbrpe meter gak . hehehe . ermmm . dia xpnh nmpk ak ,,hny aku jee yg slalu prhati'n dia . haah . kre admire dlm diam lah nie . hehe . wlupown ak dh lme sgt xnmpak dia , but i still can recognize him deyhh . wahh .hak3~tyme seminar form3 , aku nmpak dia ! aku kkat blkg dia jee . dia ade pndg aku xsilap,tp dia xcm. hahah . smpai lah , stu kali nie . nawi knal'n ak n dia . wahh . sgt gmbira . cz rsenye aku pnh cte kat nawi ak mnt bdk ahmadi sorg tuh . kbetulan , itulah org dia , sumenye jdk secara kbetulan . hurm , hehe . smpay lah skrg , wah. sgt epy knal ngn dia . bygkan lah , dri drjh 6? smpay form 4 bru dpt knal? hak3~pastu baekk lak tuh . aiseyhh man . spe x happykan?? aiseyhhh . hahahaha . ape2 lah . nk taw lbeyh lnjut , bkn kat cnie yee . chat lah dgn sye personally . hahaha . :p peace !


p/s: pacikk wan , xsngke awk ade feelng kat sy , since kte knal :) happy nyee ..