Everything happens with a REASOn . While , JOURNEY is made to show us the DESTINY.

Tuesday, February 9, 2010

adeyh ??

hurmmm3 . td an . aku on kan ms "dear" . cdiq laa . den , aku tak tukar2 ag status cdiq . den td , bru trgerak aty nk tukar coz dah rmai sgt dowk tye aku spe n egtkn cdiq yg on9 . so , aku mls nk jwb , aku tkr arh status an . aku tlis "NIE BKN CDIQ YG 0n9 AWW. TGGU LAA TILL 12 FEB NIE . THANX~" pas uuh , abg dia , fisau . tak pasal2 dowk slidik mcm kat aku . dia tye mcm2 . xcye g tgok status cdiq . huk3 . panjang menjela . hurmm , mcm hal lorh . abg dia siap nk tau id ms aku so dat dia leyh dlete aku dr fwenz cdiq . haiyoo macha . asalkn boleyh jek abg dia uuh . n ngn xsemena-mena , nawi join skaly . nawi lak dowk emo2 . haha . sengal laa wie . aku try jek chill ngn fisau uh , seb bek lerw dia uhh bro cdiq . klu x , aku rse hangin aku dah nk nek pown . huhuk . bkal abg ipar . wawawawawa ~ :-p . isk3 . leyh jdk arh dowg dowk gadoh sal word LOL . dat stands for LOUD OF LAUGH . hak3 ` aku pown bru taw td gak . slalu aku dowk gune jek ayat uuh . tak taw pown mkne . haha . sengal jek . skg dah taw dah , dah tau nk gune tym bler . hehe ~